Před nedávnou dobou jsem v článku s názvem „Nepřehánějí to příliš některé weby s bannerovou reklamou?“ zmiňoval problém s velmi agresivní reklamou na některých webech, které to s počtem reklamních ploch na jedné stránce až moc přehánějí…
V tom dnešním článku jsem chtěl jen upozornit na to, abyste si dali pozor, kde přesně a za jakých okolností se zobrazuje vaše reklama, pokud jste inzerenti vy.
Aby se vám nestalo něco podobného co se stalo například Volkswagenu, což můžete vidět na obrázku níže:
Je jasné, že né vždy se dá ovlivnit, kde se vaše reklama zobrazí vlivem například remarketingu, ale jen jsem chtěl upozornit, že za určitých okolností vás může reklama spíše poškodit a tak je třeba i zobrazování reklamy dobře promyslet. Pokud je to možné je třeba při plánované kampani, například v některých článcích reklamu zcela vyloučit nebo změnit cílení, kde se reklama má zobrazovat.
Přečtěte si také:
Jmenuji se Tomáš Lípa a tento svůj blog píši pro radost již od roku 2015. Jsem na volné noze a zaměřuji se na marketingové služby, copywriting a tvorbu webových stránek. Více o mně najdete zde.