Na trhu je velké množství různých online platebních bran. Sám jsem některé v posledních letech vyzkoušel. Zajímá vás jakou vybrat, aby se dala velmi jednoduše implementovat do WordPressu?
V článku najdete:
Platební brána od Pays.cz


Podporované platební metody Pays
Jaké jsou poplatky?
Základní poplatek k uhrazení za aktivaci platební brány je jednorázově 600 Kč. Pak již žádné další měsíční paušály platit nebudete. Pouze platíte procento z přijatých plateb.
Procenta z nákupu se odvíjí od vybraného režimu platební brány a také zvolené platební varianty (převod, PayPal…atd) podle následující tabulky:
| Platební metoda: | Výše poplatku: |
| VISA | * 1 Kč + 1.5 % |
| PayPal | 1 Kč + 2.5 % |
| QR platba | 1 Kč + 1.0 % |
| M-PLATBA | 1 Kč + 1.0 % |
| Hotovost | 0.1 Kč + 0 % |
* Sazba 1,5% platí při měsíčním obratu nad 50 tisíc Kč. Při vyšších obratech než 100 tisíc Kč poskytuje Pays individuální cenový tarif a tři režimy provozu platební brány. |
|
Chcete-li ušetřit, poplatky z přijaté platby se automaticky mohou účtovat zákazníkovi, ne vám a to nad rámec ceny nákupu a při jakékoliv platební metodě. To mi sice na jednu stranu nepřijde férové navyšovat cenu zákazníkům, ale na druhou stranu pokud je to vaše volba, chcete ušetřit a máte to na svém prodejním webu dostatečně uvedeno, lze to nastavit i takto.
Poslední platba, se kterou musíte při provozu počítat je 19 – 39 Kč, když převádíte tržby na svůj bankovní účet.
Dále platební brána nabízí mnoho služeb navíc zdarma jako jsou například platební terminál v mobilu, virtuální platební terminál, režim 3D secure only, generování daňového dokladu, SMS upozornění obchodníkovi, kódy Google Analytics v transakcích a další.

Ukázka administračního prostředí platební brány Pays.cz
Rychlost a podmínky implementace
Platební brána se dá vyřídit velmi jednoduše, rychle a online bez osobní účasti. Postup je následující:
- Registrace na webu www.pays.cz
- Nastavení brány v testovacím režimu.
- Podepsání a zaslání na e-mail stručné čtyřstránkové smlouvy (náhled dostupný zde).
- Aktivace platební brány do ostrého provozu.
- Ze zákonných důvodu je třeba po aktivaci brány ještě na Czech Pointu nebo České poště úředně ověřit formulář sloužící pro identifikaci osoby a zaslat ho na adresu společnosti Pays (více informací najdete zde).
Závěr
Pokud chcete vidět jak celý proces nákupu přes bránu probíhá, můžete využít k otestování platební bránu, kterou mají k dispozici na webu zde.
Nevýhodou této platební brány jsou menší možnosti platebních voleb. Mě osobně například chybí absence kryptoměn (platba Bitcoinem). Až na tuto drobnost mohu s čistým svědomím všem Pays vřele doporučit.
Pokud byste chtěli s celým procesem implementace online platební brány Pays pomoci, neváhejte se na mě obrátit.
Přečtěte si také:

Jmenuji se Tomáš Lípa a tento svůj blog píši pro radost již od roku 2015. Jsem na volné noze a zaměřuji se na marketingové služby, copywriting a tvorbu webových stránek. Více o mně najdete zde.











