Před nedávnou dobou jsem v článku s názvem „Nepřehánějí to příliš některé weby s bannerovou reklamou?“ zmiňoval problém s velmi agresivní reklamou na některých webech, které to s počtem reklamních ploch na jedné stránce až moc přehánějí…

V tom dnešním článku jsem chtěl jen upozornit na to, abyste si dali pozor, kde přesně a za jakých okolností se zobrazuje vaše reklama, pokud jste inzerenti vy.

Aby se vám nestalo něco podobného co se stalo například Volkswagenu, což můžete vidět na obrázku níže:

VW-reklama

Je jasné, že né vždy se dá ovlivnit, kde se vaše reklama zobrazí vlivem například remarketingu, ale jen jsem chtěl upozornit, že za určitých okolností vás může reklama spíše poškodit a tak je třeba i zobrazování reklamy dobře promyslet. Pokud je to možné je třeba při plánované kampani, například v některých článcích reklamu zcela vyloučit nebo změnit cílení, kde se reklama má zobrazovat.